“Kaupmehed lootsid, et tänupüha nädalavahetuse müük lennutab pühadekulutused uutesse kõrgustesse, kuid selle hooaja müük jäi hoopiski täiesti keskpäraseks,” märkis jaemüügi analüütik Dana Telsey.
“Eelmisel aastal tegid müüginumbrid 4,1% kasvu. Sellel aastal jääb kasv keskmiselt 3,5% ümber,” sõnas Telsey Advisory Group-i tegevjuht.
Telsey märkis, et suurt müügikasvu füüsilistes poodides ei toimunud, mis annab tunnistust sellest, et üha enam tarbijaid sooritavad oma ostud online, vahendab CNBC.
Küberesmaspäeva pakkumised peaksid sellel aastal prognooside kohaselt ostlema tooma 121 miljonit online-ostlejat, selgub Riikliku Jaemüügi Liidu uuringust.
Adobe prognoosib küberersmaspäeva müügitulu kasvuks 12% ehk 2,9 miljardit dollarit.
Liidu andmetel ostles online poodides tänupühade nädalavahetusel 103 miljonit inimest; füüsilistes poodides ostjejate hulk jäi 102 miljoni poodlejaga sellele aga alla.
Enam kui 150 miljonit inimest ostles nädalavahetusel kas poodides ja/või internetis, selgub uuringust.
Seoses liidu metodoloogia muutmisega ei ole võimalik tuua võrdlusi varasemate Musta reede müükide uuringutega.
Interneti tehnoloogiafirma comScore teatas, et nende
digitaalse müügi numbrid ületasid tänupühadel ja Mustal reedel 4 miljardi dollari piiri; seda on 20% võrra enam kui 2014. aastal. Kahe päeva müügist moodustasid online ja mobiilsed ostud 25%.
Tänupühade ja Musta reede müütulud kukkusid pisut ning olid ShopperTrak-i andmetel 12,1 miljardit dollarit.
Hudson's Bay tegevjuht Gerald Storch märkis, et tänupühade periood on üsna hea aeg jaemüüjate jaoks. Tema sõnul kasvasid traditsiooniliste ettevõtete, millel on füüsilised poed, müüginumbrid just online müügi arvelt, mistõttu on investeeringud sellesse kanalisse tema sõnul ennast igati ära tasunud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!